logo


Με τα μέλη μόνο της Δημοτικής Αρχής συζητήθηκε και εγκρίθηκε ομόφωνα- βέβαια- από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Διονύσου το Σχέδιο του Προϋπολογισμού και το Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης (ΟΠΔ) για το 2023, σήμερα Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου, μετά και από τη σύμφωνη γνώμη του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ.

Σημειώνεται πως κανείς εκπρόσωπος από τις δυο παρατάξεις της μειοψηφίας- Ανοιχτοί Ορίζοντες και Εύπολις- δεν προσήλθε στη σημερινή συνεδρίαση, όπως άλλωστε είχε προαναγγελθεί στην πρόσφατη (13/12) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Σ’ εκείνη τη συνεδρίαση, υπενθυμίζεται, ο επικεφαλής του Εύπολι Κ. Κουριδάκης είχε δηλώσει πως, μετά από την απόφαση του ΣτΕ περί αντισυνταγματικότητας των διατάξεων Θεοδωρικάκου, και μέχρι να αποκατασταθεί η νομιμότητα στη σύνθεση των Επιτροπών και τη λειτουργία τους, η παράταξή του θα απέχει από τις συνεδριάσεις τόσο της Οικονομικής όσο και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής. Λίγο αργότερα ο επικεφαλής των ΜΑΖΙ για τον Διόνυσο Ν. Κλήμης, παρά το γεγονός πως η παράταξή του δεν συμμετέχει στις Επιτροπές, είχε παροτρύνει τους συναδέλφους του των μειοψηφιών και μέλη των Επιτροπών να απέχουν, μέχρις ότου να ξεκαθαρίσει το τοπίο και επανέλθει η νομιμότητα.

Ο Προϋπολογισμός και το Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης θα έρθουν προς συζήτηση και ψήφιση από το Δημοτικό Συμβούλιο, πιθανόν και μέσα στην επόμενη εβδομάδα.

Η σημερινή συνεδρίαση, έδωσε επιπλέον στο Δήμαρχο Γ. Καλαφατέλη να αναφέρει την προμήθεια δυο νέων απορριμματοφόρων, μέρος της συνολικής προμήθειας των 10 νέων οχημάτων που ανανεώνουν δραστικά το γερασμένο στόλο του Δήμου Διονύσου. Η ανανέωση αυτή θα οδηγήσει και στη μείωση του κόστους συντήρησης των οχημάτων, που είχε εκτοξευθεί λόγω του γερασμένου στόλου- κάποια από τα παλαιότερα απορριμματοφόρα μετρούν και 30 χρόνια λειτουργίας!-, ενώ, όπως τονίσθηκε, στα πέντε χρόνια της τέως Δημοτικής Αρχής, χωρίς αντίξοο περιβάλλον, είχε πραγματοποιηθεί η προμήθεια ενός και μόνο μικρού απορριμματοφόρου.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, πάντως, παραμένει το έμψυχο δυναμικό: Όπως υπογράμμισε προβληματισμένος ο κ. Καλαφατέλης, μπορεί να παραλαμβάνουμε νέα οχήματα, αλλά λείπουν οδηγοί και πληρώματα για να τα επανδρώσουν, με αποτέλεσμα η υπηρεσία καθαριότητας να πάσχει. Το φαινόμενο, συμπλήρωσε, είναι πανελλαδικό και αποτυπώνεται στους διαγωνισμούς για την πρόσληψη, οδηγών για παράδειγμα, όπου δεν προσέρχεται κανείς! Η πρόσληψη συμβασιούχων ορισμένου χρόνου, από την άλλη πλευρά, συμπλήρωσε ο Αντιδήμαρχος Χωροταξικού Σχεδιασμού Γ. Φωτάκης, δεν μπορεί να αποτελεί λύση, μια που μέχρι να μάθουν τα δρομολόγια μέσα στην πόλη, έρχεται η ώρα να φύγουν.

Η ίδια και μεγαλύτερη υποστελέχωση μαστίζει και την ηρωική, όπως χαρακτηρίσθηκε, η Τεχνική Υπηρεσία, που με πέντε μηχανικούς πασχίζει να ανταποκριθεί, και το κατορθώνει, σε ανάγκες που άλλοι Δήμοι της ευρύτερης περιοχής έχουν λύσει εδώ και δεκαετίες με υπερπολλαπλάσιο έμψυχο δυναμικό: “Είμαστε ένας Δήμος μεσαίος προς μεγάλο. Η προσπάθειά μας είναι να φτάσουμε τους μεγάλους Δήμους. Πώς όμως να το καταφέρουμε με 5 μηχανικούς, όταν για παράδειγμα η Κηφισιά και 52 μηχανικούς έχει και δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα υποδομών του Δήμου Διονύσου;” αναρωτήθηκε ο Δήμαρχος, βάζοντας στο κάδρο και το πλήγμα από την πανδημία που συνεχίζει να απομειώνει τις ήδη υποστελεχωμένες υπηρεσίες.