logo


Στις 6.30 το βράδυ την προσεχή Τρίτη 20 Μαρτίου θα ξεκινήσει η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Διονύσου, η οποία στην Ημερήσια Διάταξη έχει 51 θέματα. Από αυτά, τα 22 θέματα αφορούν σε έγκριση αναγκαιότητας για την εκτέλεση εργασιών ή προμηθειών κυρίως από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και το Τμήμα Πολιτισμού- Παιδείας-Αθλητισμού- Κοινωνικών Δομών, ενώ τα επτά πρώτα από τα παραπάνω απαιτούν την αυξημένη πλειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου, μια που δηλώνεται αδυναμία του Δήμου να εκτελέσει τις σχετικές εργασίες με ίδια μέσα. Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως ανάμεσα σ’ αυτά τα 22 θέματα περιλαμβάνεται και η εκπαίδευση του προσωπικού αναφορικά με τη νομοθεσία ασφάλειας και υγιεινής στην εργασία: Σύμφωνα με την εισήγηση της αρμόδιας Αντιδημάρχου Περιβάλλοντος Α. Πέππα, από το 2015 μέχρι σήμερα έχουν σημειωθεί συνολικά 37 εργατικά ατυχήματα, με τα 29 από αυτά να οφείλονται σε πτώσεις και λάθος χειρισμούς φορτίων. Η εκπαίδευση θα απευθύνεται στα 171 άτομα που στελεχώνουν την Υπηρεσία Περιβάλλοντος.

Με υλικά και εξοπλισμό δαπάνης 85.000 ευρώ προτείνεται να ενισχυθεί το γραφείο Πολιτικής Προστασίας: Σύμφωνα με την εισήγηση της αρμόδιας Αντιδημάρχου Π. Ταουξή απαιτούνται μηχανήματα και αναλώσιμα, προμήθεια άλατος, εργασίες απόφραξης φρεατίων, καθώς και καθαρισμός ρεμάτων, συμπληρωματικά των αντίστοιχων εργασιών που ανήκουν στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας.

Σε 1 εκατομμύριο ευρώ υπολογίζονται χονδρικά οι δαπάνες για υλικά και υπηρεσίες που αφορούν σε ανάγκες του Γραφείου Κίνησης, με τη μερίδα του λέοντος, 700.000 ευρώ, να ανήκει στην προμήθεια 5 νέων οχημάτων για την καλύτερη αποκομιδή απορρριμμάτων.

Επανέρχονται επίσης προς συζήτηση η παροχή υπηρεσιών συμβούλου για την αναβάθμιση της ιστοσελίδας του Δήμου που είχε αποσυρθεί στην προηγούμενη συνεδρίαση, καθώς και το θέμα με το προσωπικό που απασχολείται στη Μουσική Σχολή του Δήμου, που είχε συζητηθεί και τελικά αποσυρθεί με πρωτοβουλία της αρμόδιας Αντιδημάρχου Α. Στασινοπούλου, ώστε να ετοιμαστεί πιο ολοκληρωμένη εισήγηση. Στην ίδια Αντιδήμαρχο ανήκει και η εισήγηση για τη δαπάνη διενέργειας των πολιτιστικών εκδηλώσεων για  Εθνικές Επετείους κ.λπ.- θέμα που όμως είχε εγκριθεί από την προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στις 27 Φεβρουαρίου, για τις ίδιες περιπτώσεις, με τα ίδια χρήματα και με τον ίδιο τρόπο υλοποίησης της απ’ ευθείας ανάθεσης.

Το summer camp του Δήμου, που θα υλοποιηθεί για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, βρίσκεται επίσης ανάμεσα στα 51 θέματα της Ημερήσιας Διάταξης. Το camp, που ξεκίνησε το 2015 με πρωτοβουλία τού τότε Αντιδημάρχου Στρατηγικού Σχεδιασμού- και ήδη ανεξάρτητου- Η. Υφαντή, φέτος θα υλοποιηθεί σε τρία δεκαήμερα, από τις 18/06/2018 έως και τις 27/07/2018, με στόχο να φιλοξενήσει συνολικά 2100 παιδιά της πόλης  στο δημιουργικό και το αθλητικό πρόγραμμα. Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως το κόστος για τη φετινή διοργάνωση προϋπολογίζεται στις 150.000 ευρώ, ενώ πέρυσι για την αντίστοιχη διοργάνωση η δαπάνη εκτιμάτο στις 99.000 ευρώ.

Παράταση- την 5η κατά σειρά!!!- τριάντα ημερών, μέχρι το τέλος Μαρτίου, ζητεί ο εργολάβος που το 2015 (!) ανέλαβε τη συντήρηση αθλητικών χώρων της πόλης. Οι διαδοχικές παρατάσεις, τις οποίες έχει εγκρίνει το Δημοτικό Συμβούλιο, οφείλονται σε απρόβλεπτες εργασίες, στη διεξαγωγή των πρωταθλημάτων, στο ωράριο λειτουργίας των αποδυτηρίων κ.λπ. Οι εργασίες αφορούν στην ανακαίνιση (επιστρώσεις πλακιδίων, νέες ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και χρωματισμοί) των χώρων των αποδυτηρίων, καθώς και τη βελτίωση της περίφραξης των αγωνιστικών χώρων στα ποδοσφαιρικά γήπεδα Άνοιξης, Δροσιάς, Διονύσου, Κρυονερίου, Σταμάτας και Αγ. Στεφάνου.

Συμπληρωματική αμοιβή 12.000 ευρώ ζητούν οι ορκωτοί ελεγκτές που έχουν αναλάβει τον έλεγχο της οικονομικής διαχείρισης των δυο Σχολικών Επιτροπών, μια που στο αρχικό ποσόν της αμοιβής τους- επίσης 12.000 ευρώ- που είχε εγκριθεί με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου το Μάιο του 2016, δεν είχε προβλεφθεί ο έλεγχος για το 2013.

Την πρόσληψη στη Δ/νση Περιβάλλοντος τεσσάρων υπαλλήλων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου Ορισμένου Χρόνου για την ενίσχυση της Υπηρεσίας Ύδρευσης ώστε να συμβάλλουν στην κάλυψη των αναγκών αποκατάστασης των βλαβών του εκτενούς και πολύ παλαιού δικτύου ύδρευσης του Δήμου, προτείνει με εισήγησή του ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Ανθρώπινου Δυναμικού Β. Δαρδαμάνης, μια που όπως ο ίδιος υπογραμμίζει, το προσωπικό που σήμερα ασχολείται με τις βλάβες δεν επαρκεί.

Άλλες 8 συνολικά προσλήψεις, εποχικού προσωπικού τριών μηνών, προτείνονται για την κάλυψη των αναγκών στη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου. Ενώ για 6 υπαλλήλους στη δομή Βοήθεια για το Σπίτι αναγνωρίστηκε δικαστικά η σχέση εργασίας αορίστου χρόνου με το Δήμο, συνεπώς συστήνονται αντίστοιχες προσωποπαγείς θέσεις, που θα καταργηθούν όταν με οποιοδήποτε τρόπο κενωθούν.

Τις σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό διαφόρων ειδικοτήτων παρουσιάζει αναλυτικά ο ίδιος Αντιδήμαρχος ζητώντας από το Δημοτικό Συμβούλιο να συνηγορήσει στην ανάγκη κάλυψης 17 θέσεων από τους πίνακες διοριστέων των τελευταίων 6 χρόνων. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Δαρδαμάνης καταγράφει έναν ηλεκτρολόγο- μηχανολόγο Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ), δυο Πολιτικούς Μηχανικούς Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ), καθώς αυτή η ειδικότητα υπάρχει μόνο στην Πολεοδομία αλλά όχι στις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου, ενώ απαραίτητη κρίνεται και για τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος, έναν λογιστή ΤΕ, δυο υδραυλικούς, 4 οδηγούς, έναν εργάτη Νεκροταφείου και 6 εργάτες Καθαριότητας.

Το ποσόν των 74.400 ευρώ, τέλος, «σπασμένο» σε δυο χρόνια, προτείνεται να διατεθεί με τη διαδικασία του συνοπτικού διαγωνισμού για την περίθαλψη και φιλοξενία των αδέσποτων ζώων, σύμφωνα με σχετική μελέτη που συνέταξε το Τμήμα Προμηθειών.

Αναλυτικά η Ημερήσια Διάταξη περιλαμβάνει τα παρακάτω θέματα:

ΘΕΜΑ 1ο: Αδυναμία εκτέλεσης του καθαρισμού των εσωτερικών χώρων των δημοτικών κτιρίων και υαλοπινάκων τους με ίδια μέσα και έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) για την ανάθεση της καθαριότητάς τους.

ΘΕΜΑ 2ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Υπηρεσίας Μεταφοράς Θρυμματισμένων Κλαδιών Έτους 2018.

ΘΕΜΑ 3ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Υπηρεσίας Πλυσίματος Κάδων Έτους 2018.

ΘΕΜΑ 4ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Υπηρεσίας Καθαρισμού και Κοπής Υψηλών – Επικίνδυνων Δένδρων Έτους 2018.

ΘΕΜΑ 5ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Υπηρεσίας Καθαρισμού Οικοπέδων και Κοινοχρήστων Χώρων για Πυροπροστασία Έτους 2018.

ΘΕΜΑ 6ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Υπηρεσίας Μεταφοράς Ογκωδών Απορριμμάτων Έτους 2018.

ΘΕΜΑ 7ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Υπηρεσίας (Εργασίας) Οδοκαθαρισμού & Συντήρησης Καθαριότητας (Οδών, Πλατειών κ.λπ. Κοινοχρήστων Χώρων των 7 Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου) Έτους 2018.

ΘΕΜΑ 8ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας και Συντήρησης Κάδων Μηχανικής Αποκομιδής Απορριμμάτων.

ΘΕΜΑ 9ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Αναλώσιμων Υλικών Λειτουργίας (Συνεργείων και Οδοκαθαρισμού) της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος.

ΘΕΜΑ 10ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Υπηρεσίας Εκπαίδευσης Εργατοτεχνικού Προσωπικού Διεύθυνσης Περιβάλλοντος.

ΘΕΜΑ 11ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Υπηρεσιών Συντήρησης Υποδομών και Αναβάθμισης Περιβάλλοντος

ΘΕΜΑ 12ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Yλικών και Εξοπλισμού που αφορούν σε ανάγκες του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας

ΘΕΜΑ 13ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμηθειών Υλικών και Υπηρεσιών που αφορούν στις Ανάγκες του Γραφείου Κίνησης

ΘΕΜΑ 14ο: Διαγραφές βεβαιωτικών καταλόγων προστίμων Καθαρισμού Καθαριότητας.

ΘΕΜΑ 15ο: Εισήγηση για έγκριση αποφάσεων συμβουλίων Δημοτικών Κοινοτήτων.

ΘΕΜΑ 16ο: Έγκριση Διενέργειας Αναγκαιότητας για την παροχή υπηρεσιών συμβούλου για την υπηρεσία με τίτλο: «Ηλεκτρονική διαδραστική πλατφόρμα προγραμματισμού, οργάνωσης, παρακολούθησης, ελέγχου των δράσεων του Δήμου και αξιολόγησης αυτών από τους πολίτες του Δήμου».

ΘΕΜΑ 17ο: Έγκριση αναγκαιότητας, δαπάνης και ψήφιση (διάθεση) πίστωσης για δαπάνες Εθνικών Εορτών και Πολιτιστικών Εκδηλώσεων.

ΘΕΜΑ 18ο: Αντικατάσταση μελών του Δ.Σ. του Ν.Π.Δ.Δ. (άρθρο 103 παρ..4 Ν. 3852/2010) με την επωνυμία “Σχολική Επιτροπή Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.”

ΘΕΜΑ 19ο: Αντικατάσταση μελών του Δ.Σ. του Ν.Π.Δ.Δ. (άρθρο 103 παρ..4 Ν. 3852/2010) με την επωνυμία “Σχολική Επιτροπή Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.”

ΘΕΜΑ 20ό: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας Βιβλιοθηκών για τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Δήμου Διονύσου.

ΘΕΜΑ 21ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμήθειας στολών Παιδικής Χορωδίας του Δήμου Διονύσου.

ΘΕΜΑ 22ο: Έγκριση αναγκαιότητας παροχής υπηρεσιών για την υλοποίηση πολιτιστικών, καλλιτεχνικών και αθλητικών υπηρεσιών για την λειτουργία του προγράμματος «Summer Camp Διονύσου 2018» στον Δήμο Διονύσου.

ΘΕΜΑ 23ο: Έγκριση εκπαιδευτικού προσωπικού Μουσικής Σχολής Δήμου Διονύσου κατά το σχολικό έτος 2017-2018.

ΘΕΜΑ 24ο: Έγκριση αναγκαιότητας, δαπάνης και ψήφιση (διάθεση) πίστωσης για τις θεατρικές παραστάσεις της θεατρικής ομάδας Αγ. Στεφάνου Δήμου Διονύσου για το έτος 2018.

ΘΕΜΑ 25ο: Έγκριση αναγκαιότητας, δαπάνης και ψήφιση (διάθεση) πίστωσης για τις θεατρικές παραστάσεις της θεατρικής ομάδας Άνοιξης Δήμου Διονύσου για το έτος 2018.

ΘΕΜΑ 26ο: Α. Έγκριση 2ου Α.Π.Ε. και 2ου Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε. του έργου «ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ». Β. Έγκριση παράτασης προθεσμίας εκτέλεσης εργασιών του ανωτέρω έργου.

ΘΕΜΑ 27ο: Έγκριση (αναγκαιότητα) ανάθεσης σε ορκωτό λογιστή του ελέγχου της οικονομικής διαχείρισης χρήσης 2013 των Ν.Π.Δ.Δ με την επωνυμία: α) Σχολική Επιτροπή σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ και β) Σχολική Επιτροπή σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.

ΘΕΜΑ 28ο: Έγκριση της αριθμ. 18/13-12-2017 απόφασης του Δ.Σ του Δημοτικού Οίκου Ευγηρίας «ΘΕΟΔΩΡΟΣ & ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ» με θέμα «Έγκριση προϋπολογισμού ο.ε 2018».

ΘΕΜΑ 29ο: Προγραμματισμός προσλήψεων προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου ορισμένου χρόνου, ανταποδοτικού χαρακτήρα, έτους 2018.

ΘΕΜΑ 30ό: Πρόσληψη εποχικού προσωπικού με τρίμηνες συμβάσεις για την αντιμετώπιση εποχικών αναγκών στην υπηρεσία της Πολιτικής Προστασίας έτους 2018.

ΘΕΜΑ 31ο: Σύσταση Προσωρινών Προσωποπαγών Θέσεων με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου κατόπιν της 2354/2015 Απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών και της υπ’ αριθμ. 41/20-02-2017 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής με θέμα: “Παραίτηση από ένδικα μέσα”.

ΘΕΜΑ 32ο: Ανάγκη κάλυψης θέσεων στο Δήμο Διονύσου για τις περιπτώσεις επιτυχόντων οι οποίοι περιλαμβάνονται σε οριστικούς πίνακες διοριστέων που δημοσιεύθηκαν σε Φ.Ε.Κ. από 01-01-2009 έως 31-12-2015.

ΘΕΜΑ 33ο: Προγραμματισμός πρόσληψης ενός υπαλλήλου ελεγκτή ιατρού, με σύμβαση μίσθωσης έργου, έτους 2018.

ΘΕΜΑ 34ο: Έγκριση συμμετοχής του προσωπικού του Δήμου Διονύσου σε εκπαιδευτικά σεμινάρια.

ΘΕΜΑ 35ο: Έγκριση διενέργειας (αναγκαιότητας) της εργασίας “Περίθαλψη και φιλοξενία αδέσποτων ζώων Δήμου Διονύσου”.

ΘΕΜΑ 36ο: Συγκρότηση επιτροπής του Δ.Σ για θέματα έγκρισης πρωτοκόλλων οριστικής παραλαβής υπηρεσιών και προμηθειών.

ΘΕΜΑ 37ο: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ «ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΥΠΝΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ – Smart and GreenCities».

ΘΕΜΑ 38ο: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΑΡΠΑΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ ΟΓΚΩΔΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΔΩΝ ΧΩΡΙΚΟΤΗΤΑΣ 10Μ3: ALRHA GREEN A.B.E.E.

ΘΕΜΑ 39ο: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ «Ανάθεση Προμήθειας Υπηρεσίας αποφράξεις αγωγών ομβρίων».

ΘΕΜΑ 40ό: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ «Ανάθεση Υπηρεσιών για την συντήρηση και Επισκευή Αθλητικού Εξοπλισμού Γυμναστηρίου Αγίου Στεφάνου ».

ΘΕΜΑ 41ο: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ «Μαγνητοφώνηση Απομαγνητοφώνηση Πρακτικών Δημοτικού Συμβουλίου Οικονομικής Επιτροπής -Επιτροπή Ποιότητα Ζωής – Βιβλιοδεσία Επίσημων Πρακτικών».

ΘΕΜΑ 42ο: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ «καθαρισμού (αποψίλωσης) οικοπέδων και κοινόχρηστων χώρων για πυροπροστασία (ποσού 44.150,20€, συμπ/νου του αναλογούντος ΦΠΑ)».

ΘΕΜΑ 43ο: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ «Συντήρηση Ηλεκτροπαραγωγών Ζευγών Δήμου και Υποσταθμός Μέσης Τάσης Αντλιοστασίου Δ.Ε Διονύσου».

ΘΕΜΑ 44ο: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ «Συντήρηση και προμήθεια αναλωσίμων φωτοτυπικών μηχανημάτων μάρκας XEROX».

ΘΕΜΑ 45ο: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ «Παροχή ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ».

ΘΕΜΑ 46ο: ΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ του τμήματος για «Υπηρεσίες Περίθαλψης αδέσποτων ζωών».

ΘΕΜΑ 47ο: ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ «Ηχητική και φωτιστική κάλυψη εκδηλώσεων Δήμου Διονύσου».

ΘΕΜΑ 48ο: Έγκριση χρονικής παράτασης (μη ουσιώδηs τροποποίηση) της υπ’ άριθμ 6212/03-03-2017 σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο 132 παρ. 1 περ. ε’ του Ν4412/2016, για την «ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ” ΑΔΑΜ: 17SYMV005870630)».

ΘΕΜΑ 49ο: Ενσωμάτωση στο Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης (Ο.Π.Δ.) Δήμου Διονύσου ο.ε. 2018 του Ο.Π.Δ. του ΝΠΔΔ Δήμου Διονύσου Δημοτικός Οίκος Ευγηρίας ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ, μετά την ένταξή του στο Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης (σχετικό το αριθ. πρωτ. 216/2-1-2018 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών.

ΘΕΜΑ 50ό: Επιτροπές παρακολούθησης και παραλαβής προμηθειών και παροχής υπηρεσιών.

ΘΕΜΑ 51ο: Έγκριση αναγκαιότητας για την προμήθεια αναλωσίμων για τους νέους εκτυπωτές του Δήμου Διονύσου.