logo


Με 7 θέματα στην Ημερήσια Διάταξη θα συνεδριάσει την προσεχή Τρίτη 29 Αυγούστου, στις 6.30 το βράδυ, το Δημοτικό Συμβούλιο Διονύσου. Πρώτο πρώτο το αίτημα για την επέκταση του δικτύου φυσικού αερίου και στο Δήμο μας. Το αίτημα, που κατατέθηκε στο Δήμο τον περασμένο Μάιο με στόχο να συζητηθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο, αποτελεί πρόταση συνδημότη από τη Δημοτική Κοινότητα Διονύσου και συνοδεύεται από 85 υπογραφές. Στην Ημερήσια Διάταξη περιλαμβάνονται επιπλέον η τροποποίηση κατηγοριών τελών καθαριότητας, η προμήθεια τροφής για τα αδέσποτα ζώα ύψους 5000 ευρώ, η συμμετοχή και φέτος του Δήμου στην εκστρατεία ecomobility και freemobility που απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου, η συνδιοργάνωση της γιορτής έναρξης για το ΚΑΠΗ Διονύσου, καθώς και η υδραυλική μελέτη για την οριοθέτηση του ρέματος στη Ροδόπολη. Η συγκεκριμένη μελέτη, σύμφωνα με τον Πρόεδρο Μ. Κόκκαλη, είχε μείνει ημιτελής επί μια δεκαετία, ενώ η ολοκλήρωσή της θεωρείται απαραίτητη για την αναγκαία τροποποίηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου της περιοχής.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΘΕΜΑ 1ο: Συζήτηση επί αιτήματος κατοίκων σχετικά με το φυσικό αέριο (αρ.πρωτ. 23000/1-8-2017).

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΘΕΜΑ 2ο: Τροποποίηση κατηγοριών Τελών Καθαριότητας & με ισχύ από 01/01/2018 και εφ’ εξής.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΘΕΜΑ 3ο: Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμηθειών και Παροχής Υπηρεσιών Έτους 2017.

ΤΜΗΜΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΩΝ
ΘΕΜΑ 4ο: Έγκριση διενέργειας (αναγκαιότητας) για την προμήθεια τροφών για τα αδέσποτα ζώα Δήμου Διονύσου.

 

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝ. ΠΡΟΝΟΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΘΕΜΑ 5ο: Έγκριση Αναγκαιότητας συνδιοργάνωσης και συμμετοχής του Δήμου Διονύσου στις εκστρατείες ECOMOBILITY & FREE MOBILITY 2017–2018 με τον Εθελοντικό Οργανισμό για το Αστικό Περιβάλλον.
ΘΕΜΑ 6ο: Έγκριση αναγκαιότητας για τη Γιορτή Έναρξης Περιόδου 2017 – 2018 του ΚΑΠΗ Διονύσου.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΔΟΜ
ΘΕΜΑ 7ο: ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΟΡΙΟΓΡΑΜΜΩΝ ΤΩΝ ΡΕΜΑΤΩΝ» ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΡΟΔΟΠΟΛΗΣ.