logo


Αναρτήθηκε στη Διαύγεια στις 22 Δεκεμβρίου η απόφαση Δημάρχου, με την οποία περιγράφονται λεπτομερώς οι αρμοδιότητες του νέου Γενικού Γραμματέα του Δήμου Μ. Χρηστάκη, που βασίζονται σε όσα προβλέπει ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου. Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, ο κ. Χρηστάκης αναλαμβάνει:

α) Να υπογράφει τις αποφάσεις χορήγησης αδειών µε ή χωρίς αποδοχές και µετακίνησης εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του ∆ήµου.
β) Να παρέχει οδηγίες, να δίνει κατευθύνσεις και γενικότερα, να συντονίζει τις υπηρεσίες του ∆ήµου κατά την άσκηση του έργου τους.
γ) Να προβαίνει στη µελέτη και εισήγηση µέτρων για τη βελτίωση και προαγωγή των λειτουργιών του ∆ήµου.
δ) Να µεριµνά για την επεξεργασία από τις αρµόδιες υπηρεσίες των θεµάτων που είναι προς συζήτηση ενώπιον του ∆ηµοτικού Συµβουλίου, της Οικονοµικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, σύµφωνα µε την ηµερήσια διάταξη ή έχουν ήδη συζητηθεί σε αυτά, καθώς και να τα υποστηρίζει ενώπιον των ανωτέρω οργάνων, εφόσον κρίνεται απαραίτητο από τον Πρόεδρο του ∆ηµοτικού Συµβουλίου ή της Οικονοµικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
ε) Να παρακολουθεί τη διαδικασία εφαρµογής των αποφάσεων του ∆ηµοτικού Συµβουλίου, της Οικονοµικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής από τις αρµόδιες υπηρεσίες του ∆ήµου.
στ) Να µεριµνά για την έγκαιρη ετοιµασία των περιοδικών απολογισµών δράσης του ∆ήµου, σύµφωνα προς τα αντίστοιχα προγράµµατα ή τις συγκεκριµένες αποφάσεις και να ενηµερώνει σχετικά το ∆ηµοτικό Συµβούλιο, την Οικονοµική Επιτροπή και την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.
ζ) Να µεριµνά για τις διαδικασίες κατάρτισης του Επιχειρησιακού Σχεδίου των Ετησίων Προγραµµάτων ∆ράσης του ∆ήµου, να παρακολουθεί την επίτευξη των περιοδικών στόχων και την υλοποίηση των αντίστοιχων προγραµµάτων που αποφασίζονται από τα όργανα διοίκησης του ∆ήµου, να µεριµνά για την έγκαιρη ετοιµασία των περιοδικών απολογισµών δράσης του ∆ήµου, σύµφωνα προς τα αντίστοιχα προγράµµατα και σχέδια δράσης και να ενηµερώνει σχετικά το ∆ήµαρχο και τους αρµόδιους Αντιδηµάρχους.
η) Να µεριµνά για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσµατικής δράσης των υπηρεσιών του ∆ήµου, την προσαρµογή της λειτουργίας τους στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και της βελτίωσης της απόδοσης του στελεχιακού δυναµικού και των τεχνικών µέσων του ∆ήµου.
θ) Να οργανώνει κάθε νέα υπηρεσία που δηµιουργείται στο ∆ήµο.
ι) Να συνεργάζεται µε τους Αντιδηµάρχους για την υλοποίηση των πολιτικών αποφάσεων.
ια) Να παραλαµβάνει πάσης φύσεως έγγραφα [∆ικαστικές Αποφάσεις, εξώδικα κ.τ.λ.] από δικαστικούς επιµελητές και άλλα όργανα.
ιβ) Να παραλαµβάνει την αλληλογραφία του ∆ήµου και να χρεώνει τα εισερχόµενα ή εσωτερικά έγγραφα στις αρµόδιες υπηρεσίες.

2. Ο Γενικός Γραµµατέας υπογράφει όλα τα υπηρεσιακά έγγραφα αρµοδιότητάς του.
Επιπλέον, ανατίθεται στον Γενικό Γραµµατέα η υπογραφή των ακόλουθων εγγράφων:
α) όλων των υπηρεσιακών εγγράφων προς το Υπηρεσιακό Συµβούλιο για προαγωγές υπαλλήλων, επιλογή προϊσταµένων, ενστάσεις, διαθεσιµότητα, µετατάξεις και λοιπά.
β) των αποφάσεων που αφορούν µισθολογικές αλλαγές προσωπικού, τα έγγραφα προς την Επιθεώρηση Εργασίας (ωράρια εργασίας κ.λπ.), οικειοθελείς αποχωρήσεις κ.λπ.
γ) των εγγράφων αποστολής στα Υπουργεία, στις Αποκεντρωµένες ∆ιοικήσεις και στις Περιφέρειες κ.λπ.
δ) των εγγράφων εισηγήσεων προς το ∆ήµαρχο και τον Πρόεδρο του ∆ηµοτικού Συµβουλίου, της Οικονοµικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
ε) τις συµβάσεις προσωπικού ορισµένου χρόνου (δίµηνα, πεντάµηνα, οκτάµηνα κ.λπ.), συµβάσεις πρακτικής άσκησης, βεβαιώσεις πρακτικής κ.λπ.
στ) των εσωτερικών εγκυκλίων για την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών του ∆ήµου.

3. Οι αρµοδιότητες του Γενικού Γραµµατέα εκτελούνται σύµφωνα µε τις διοικητικές διαδικασίες, όπως ισχύουν κάθε φορά στο πλαίσιο λειτουργίας του συστήµατος ποιότητας του ∆ήµου.

Στο πλαίσιο άσκησης όλων των ανωτέρω αρµοδιοτήτων του, ο Γενικός Γραµµατέας οφείλει προηγουµένως να ενηµερώνει το ∆ήµαρχο.