logo


Η εμπειρία που αποκτήθηκε με την περυσινή λειτουργία του Δημοτικού Σπουδαστήριου, αλλά και πρακτικά προβλήματα, οδηγούν φέτος τη Δημοτική Αρχή στη διαφοροποίηση της μορφής του, με την εμπλοκή των ιδιωτικών φροντιστηρίων της περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα, την περασμένη σχολική χρονιά- οπότε και το Σπουδαστήριο λειτούργησε στο Δημοτικό Σχολείο της Άνοιξης τις απογευματινές ώρες- προέκυψαν προβλήματα πρακτικής και γραφειοκρατικής φύσης, από το άνοιγμα των αιθουσών μέχρι τη συντήρηση και την καθαριότητα του χώρου, όπως επισημαίνει ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Η. Υφαντής.
Επιπλέον φέτος στο συγκεκριμένο Σχολείο θα πραγματοποιούνται τα δημοτικά προγράμματα Δημιουργικής Απασχόλησης και Ψυχαγωγίας- οπότε υπάρχει και “σύγκρουση” ωραρίων και δραστηριοτήτων με το Σπουδαστήριο, συμπληρώνει ο συναρμόδιος Αντιδήμαρχος Παιδείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Β. Κοκμοτός.
Τα παραπάνω προσανατόλισαν τη Διοίκηση του Δήμου να εξετάσει την πιθανότητα να ζητήσει τη συνδρομή των ιδιωτικών φροντιστηρίων του Διονύσου: “Μέσα στο Σεπτέμβριο σκοπεύουμε να απευθύνουμε ανοιχτή δημόσια πρόσκληση σε όλα τα φροντιστήρια της πόλης, ζητώντας τους να διαθέσουν θέσεις για μαθητές του Δήμου. Τα κριτήρια φοίτησης θα οριστούν από εμάς, χωρίς καμιά εμπλοκή των φροντιστηρίων”, υπογραμμίζει ο κ. Υφαντής.
Η όλη διαδικασία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, ώστε το Δημοτικό Σπουδαστήριο με τη νέα του μορφή να ξεκινήσει στις αρχές Οκτωβρίου.
Αξίζει να σημειωθεί πως η παραπάνω πρακτική δεν είναι άγνωστη στους Δήμους: Στα Χανιά, στη Θήβα, στη Λάρισα αλλά και στο Μαρούσι, για παράδειγμα, οι Δημοτικές Αρχές και τα τοπικά φροντιστήρια συνεργάζονται για την ενίσχυση του δικτύου κοινωνικής αλληλεγγύης, ώστε να δίνεται η δυνατότητα σε μαθητές με κοινωνικές και οικονομικές δυσκολίες να καλύπτουν μέρος των εκπαιδευτικών τους αναγκών.