logo


Με επιστολή προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Τ. Καρασαρλή και κοινοποίηση σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και τον τοπικό Τύπο, ο Σύλλογος Γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Διονύσου παρεμβαίνει στο θέμα της προσθήκης των 7 αιθουσών στο σχολικό κτήριο της Μητροπολίτου Κυδωνιών, αναδεικνύοντας το τεράστιο κτηριακό πρόβλημα που το σχολείο αντιμετωπίζει: Τα παιδιά κάνουν μάθημα στο μηχανοστάσιο του ασανσέρ, σε αποθήκες και στο γραφείο των δασκάλων, ενώ οι δάσκαλοι έχουν «μετακομίσει» στο κυλικείο και στο διάδρομο!

Μέσα από ένα λεπτομερές ιστορικό, ο Σύλλογος αποδίδει βαρύτατες ευθύνες για την ασφυξία του Σχολείου στην προηγούμενη Διοίκηση του (μικρού) Δήμου Διονύσου, η οποία κρατούσε επί δυο χρόνια (!) στο συρτάρι της επιστολή του Οργανισμού Σχολικών Κτηρίων (ΟΣΚ), με την οποία άναβε το πράσινο φως για την αναγκαία επέκταση του Δημοτικού. Τη σχετική μελέτη μάλιστακαι τα σχέδια είχε προσφέρει στο σχολείο δωρεάν η σημερινή δημοτική σύμβουλος πολιτικός μηχανικός Λ. Φέρμελη, μητέρα τότε δυο μαθητών του εν λόγω Δημοτικού.

Στο Δημοτικό Συμβούλιο σήμερα το βράδυ, μεταξύ άλλων θεμάτων, θα συζητηθεί και η μελέτη προσθήκης των 7 αιθουσών στο 2ο Δημοτικό. Με την επιστολή του λοιπόν αυτή ο Σύλλογος, ζητεί την επίσπευση των διαδικασιών, ώστε μέσα στους επόμενους τρεις μήνες να υποβληθεί ο σχετικός φάκελος στον ΟΣΚ και έτσι να δρομολογηθεί ένα θέμα που για το Σχολείο είναι ζωτικής σημασίας, ιδιαιτέρως μάλιστα με δεδομένη τη συνεχή μετακίνηση μαθητών από την ιδιωτική στη δημόσια εκπαίδευση λόγω της οικονομικής συγκυρίας.

 

 

Διόνυσος, 24 Φεβρουαρίου 2014

                                                                                     Αρ. Πρωτ.: 48/2012-2014

 
 

Κύριε Πρόεδρε,

Με την ευκαιρία της  Έγκρισης και Παραλαβής της Μελέτης με θέμα «ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ-ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗΣ ΕΠΤΑ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΣΤΟ 2Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ» από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Διονύσου, θα θέλαμε να ενημερώσουμε το Σώμα για το στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε.

Πρόκειται για μία σχολική μονάδα που μέσα στα 13 χρόνια που λειτουργεί ξεπεράστηκε, όχι μόνο εξαιτίας της οικιστικής ανάπτυξης στην παλαιά Κοινότητα Διονύσου, αλλά και επειδή επί σειρά ετών αναγκάστηκε να δεχθεί παιδιά και από άλλους Δήμους εκείνα τα χρόνια (Δροσιά, Ροδόπολη, Σταμάτα) επειδή δεν χτίστηκαν σχολεία στις συγκεκριμένες περιοχές.

Αποτέλεσμα της πολιτικής που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια είναι, σήμερα, τα παιδιά να κάνουν μάθημα στο παλιό γραφείο των Δασκάλων, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων που έχει χωριστεί σε 2 αίθουσες, η αποθήκη έχει μετατραπεί σε αίθουσα Η/Υ, ακόμα και το μηχανοστάσιο του ασανσέρ έχει μετατραπεί σε αίθουσα για το τμήμα ένταξης. Κυλικείο δεν υπάρχει διότι ο χώρος έχει γίνει γραφείο δασκάλων, ενώ υπάρχουν δάσκαλοι που έχουν το γραφείο τους στον διάδρομο.

Αντιλαμβάνεστε ότι μόνο ιδανικές δεν είναι οι συνθήκες για τα 270 παιδιά. Μιλάμε για ένα σχολείο που κατασκευάστηκε το 2001 ως 6θέσιο, λειτουργεί όμως ως 12θέσιο.

Ακόμα και ο αύλειος χώρος δεν επαρκεί για παιχνίδι και εκτόνωση των παιδιών, αφού πρέπει να φιλοξενήσει διπλάσιο αριθμό παιδιών από αυτόν που σχεδιάστηκε.

Επειδή ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων διαπίστωσε το πρόβλημα, ξεκίνησε εδώ και πολλά χρόνια μία προσπάθεια για ΕΠΕΚΤΑΣΗ του σχολείου με αίθουσες. Προσπάθεια που δυστυχώς δεν βρήκε ανταπόκριση από τη Δημοτική Αρχή πριν από 5 χρόνια που ξεκινήσαμε τις προσπάθειες, παρά τη θετική ανταπόκριση του ΟΣΚ για να υπογραφεί προγραμματική σύμβαση.

Επί 2 χρόνια ο προηγούμενος Δήμαρχος, έκρυβε το έγγραφο στο γραφείο του, μέχρι που το ανακάλυψε ο Σύλλογος Γονέων και του το πήγε στο γραφείο του, οπότε και το… θυμήθηκε. Βέβαια και πάλι, τότε, η επέκταση δεν προχώρησε, παρά το γεγονός ότι μητέρα του Σχολείου μας, Πολιτικός Μηχανικός, είχε αναλάβει να κάνει τις μελέτες και τα σχέδια.

Τα χρόνια πέρασαν και η κατάσταση στο σχολείο δεν βελτιώθηκε. Αντιθέτως κάθε χρόνο χειροτέρευε, αφού όλο και περισσότερα παιδιά ερχόντουσαν στο σχολείο.

Όμως τα τελευταία 2 χρόνια φάνηκε ότι η ΕΠΕΚΤΑΣΗ θα προχωρήσει.

Βέβαια πάλι οι ρυθμοί δεν είναι στο επίπεδο που θέλουν οι γονείς.

Παρά την έγκριση της ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ που ελπίζουμε ότι θα γίνει σήμερα, ΟΜΟΦΩΝΑ, από το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, υπάρχουν πολλά γραφειοκρατικά εμπόδια μπροστά μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να μπει η μπουλντόζα για την κατασκευή της ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ.

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι η ανάγκη για επέκταση στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Διονύσου δεν είναι απλά επιβεβλημένη. Είναι πρώτη προτεραιότητα για τους μαθητές, αλλά και για τους γονείς και τις οικογένειές τους. Φυσικά η επέκταση δεν σημαίνει ότι θα έρθουν περισσότερα παιδιά στο σχολείο, ούτε ότι θα αυξηθούν τα τμήματα, αφού πολύ απλά θα μειωθεί αναγκαστικά, ο αύλειος χώρος. Θα βοηθήσει ώστε τα παιδιά τους να κάνουν μάθημα σε ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ, να αποκτήσουν τις βασικές συνθήκες που υπάρχουν σε άλλα σχολεία.

Σε μία εποχή που το σχολείο τείνει να μετατραπεί σε διαδραστικό – ηλεκτρονικό, εμείς διεκδικούμε το αυτονόητο. Ένα σχολείο που να χωρά τους μαθητές σε κανονικές τάξεις και όχι σε αποθήκες ή άλλους κοινόχρηστους χώρους.

Δεν ζητάμε απλά τη συμπαράστασή σας στο στεγαστικό πρόβλημα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Διονύσου.

ΖΗΤΑΜΕ την επιτάχυνση όλων των διαδικασιών ώστε μέσα στους επόμενους 3 μήνες να έχουν ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ όλες οι ενέργειες για να υποβληθεί ο φάκελος στον ΟΣΚ.

ΖΗΤΑΜΕ από τις υπηρεσίες του Δήμου να κλείσουν τυχόν εκκρεμότητες και να λύσουν όλα τα προβλήματα.

Η ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ που ολοκληρώθηκε ήταν μόλις ένα από τα πολλά που πρέπει να γίνουν ακόμα.

Ελπίζουμε ότι σε θέματα που έχουν να κάνουν με ΠΑΙΔΙΑ, θα υπάρχει:

*ΟΜΟΦΩΝΙΑ στις αποφάσεις,

*ΒΟΥΛΗΣΗ ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες και

*ΠΙΕΣΗ προς όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές, διοικητικές και τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου, ΥΠΕΚΑ, ΟΣΚ για να ξεπεραστούν όλα τα εμπόδια.

Τέλος θα επιθυμούσαμε, η επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Διονύσου, να αναγνωστεί κατά τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου.

Για το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

 

Γιώργος Γάκης                                           Λένα Αργυροπούλου

Πρόεδρος                                                     Γραμματέας