logo


 Προχωρούν κανονικά- αν και με καθυστερήσεις λόγω των καιρικών συνθηκών- τα έργα για τη διαμόρφωση του  κόμβου στη συμβολή των οδών Καΐρη- Κυδωνιών- Κοραή. Ο κόμβος αποτελούσε αίτημα των περιοίκων από πολλά χρόνια, μια που στο συγκεκριμένο σημείο διασταυρώνονται πολυσύχναστες οδικές αρτηρίες της πόλης, ενώ στη συμβολή της Καΐρη με την Κυδωνιών λειτουργεί η παιδική χαρά της περιοχής. Στο σταυροδρόμι αναπτύσσονταν συνήθως μεγάλες ταχύτητες από τα οχήματα, που έθεταν σε κίνδυνο τους πεζούς, οι οποίοι απολαμβάνουν τη βόλτα τους καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και τα πιτσιρίκια που παίζουν στην παιδική χαρά.

Εντούτοις ανακύπτουν και από τους παρόδιους αλλά και από διερχόμενους Διονυσιώτες, μια σειρά από ερωτήματα αναφορικά με τη λειτουργικότητα του κόμβου, όπως  φαίνεται να διαμορφώνεται:

Επειδή το εύρος του κόμβου είναι μεγάλο, δημιουργούνται μεγάλες καμπύλες για τα οχήματα: Σήμερα δυσκολεύονται να περάσουν –και όχι εξαιτίας των προειδοποιητικών κώνων-τα απλά ΙΧ. Αύριο τα εκχιονιστικά πώς θα στρίβουν και θα ελίσσονται;

 

Παρόμοιο πρόβλημα, σύμφωνα με εκτιμήσεις περιοίκων, αναμένεται να συναντήσουν και τα πυροσβεστικά το καλοκαίρι: Ακόμη θυμούνται στην περιοχή πως στην τελευταία μεγάλη φωτιά, στο σταυροδρόμι της Καΐρη ξεφόρτωσαν ερπυστριοφόρο, που συμμετείχε στην κατάσβεση. Προφανώς κάτι τέτοιο πλέον δεν μπορεί να γίνει.

Επιπλέον, πού θα αφήνουν τα αυτοκίνητά τους οι περίοικοι, όταν έρθει το χιόνι; Μέχρι τώρα, όσοι κατοικούν στην Ολύμπου, στην Πηλίου και στις παρόδους τους, δηλαδή σε δρόμους με μεγάλη κλίση, συνήθιζαν να αφήνουν τα αυτοκίνητά τους χαμηλά στο σταυροδρόμι, ώστε το πρωί με τον πάγο να φεύγουν εύκολα για τη δουλειά τους. Κάτι τέτοιο πια είναι αδύνατο: Ο κόμβος ουσιαστικά περιορίζει στο ελάχιστο το πλάτος των δρόμων που διασταυρώνονται, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει χώρος στάθμευσης για την παραπάνω  περίσταση.

Αλλά και για καμιά περίσταση, ιδιαιτέρως αν αυτή απαιτεί μεγάλα οχήματα σε αναμονή, αν παραστεί ανάγκη- είτε χιόνι είτε πυρκαγιά, που δεν είναι σπάνια στη Δημοτική Κοινότητα Διονύσου.

Έτσι, η λύση για το ένα πρόβλημα- τις υψηλές ταχύτητες και τον κίνδυνο ατυχημάτων- φαίνεται να  δημιουργεί με τη σειρά της  νέα προβλήματα, τα οποία δεν φαίνεται να έχουν προβλεφθεί στο σχεδιασμό του κόμβου. Όσο για την αποφυγή ατυχημάτων, επισημαίνουμε ότι στην οδό Δήμητρος στην Εκάλη, όπου για τον ίδιο λόγο έχουν κατασκευαστεί τρεις κόμβοι στη σειρά, μέσα στο τελευταίο μόνο τρίμηνο έχουν σημειωθεί επανειλημμένα ατυχήματα από πρόσκρουση οχημάτων πάνω στον τρίτο κόμβο της καθόδου, που ο γειτονικός Δήμος επισκευάζει και ξαναεπισκευάζει…