ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ευχόμαστε να έρθετε όλοι και όλες σε αυτή τη GFD Δράση αυτή την Πέμπτη!
Πέρασε καιρός από την τελευταία φορά που πιάσαμε πινέλα και φροντίσαμε τις στάσεις της Λεωφόρου Διονύσου.
Δυστυχώς, οι φθορές και τα graffiti έκαναν ξανά την εμφάνισή τους και ήρθε η στιγμή να δώσουμε ένα μικρό χέρι βοηθείας στον δημόσιο χώρο που χρησιμοποιούμε όλοι καθημερινά.
Την Πέμπτη 25 Ιουνίου στις 18:00 συναντιόμαστε στη στάση λεωφορείου απέναντι από την AVIN στη Λεωφόρο Διονύσου, για μια σύντομη αλλά ουσιαστική δράση καλλωπισμού.
Δεν χρειάζονται πολλά. Λίγη καλή διάθεση, λίγη προσωπική εργασία και η γνωστή καλή παρέα του Go For Dionysos.
Αν έχετε, φέρτε μαζί σας:
*Γάντια εργασίας
*Ρολό ή πινέλο
*Νερό
*Καλή διάθεση
Οι στάσεις μας είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Με μικρές παρεμβάσεις μπορούμε να τις κρατάμε καθαρές, περιποιημένες και φιλόξενες για όλους.
Σας περιμένουμε!
#GoForDionysos #Διόνυσος #Εθελοντισμός #ΦροντίζουμεΤονΔιόνυσο

