Αίσθηση στην πόλη έχει προκαλέσει η αναφορά του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Ευ. Τουρνά, κατά τη διάρκεια ραδιοφωνικής εκπομπής (Alpha Radio 98,9 ) σε Δήμο που αν και έχει πάρει χρηματοδότηση 400.000 ευρώ για δράσεις πυροπροστασίας, δεν έχει ακόμη προχωρήσει σε σχετική ανάθεση.
Κι αυτό, επειδή ο Δήμος Διονύσου από το Μάρτιο κιόλας είχε επιχορηγηθεί με το ποσόν των 425.000 ευρώ από το ΥΠΕΣ, για δράσεις όπως
α) ο προληπτικός καθαρισμός της βλάστησης σε περιοχές ιδιαίτερης προστασίας (άλση, πάρκα, κατασκηνώσεις),
β) η απομάκρυνση των υπολειμμάτων καθαρισμού της βλάστησης που ενεργείται από ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές και μισθωτές οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και οικισμών,
γ) ο προληπτικός καθαρισμός της βλάστησης καθ’ υπόδειξη και σε συνεργασία με τις κατά τόπους αρμόδιες Δασικές Υπηρεσίες κυρίως στη ζώνη μίξης δασών – πόλεων και οικισμών,
δ) η συμβολή των Δήμων στη συντήρηση και βελτίωση του δασικού οδικού δικτύου, σε συνεργασία με τις κατά τόπους Δασικές Υπηρεσίες,
ε) η υλοποίηση προληπτικών μέτρων για την αποφυγή πρόκλησης πυρκαγιών από τη λειτουργία χώρων ανεξέλεγκτης εναπόθεσης απορριμμάτων,
στ) η ενίσχυση εθελοντικών δράσεων,
ζ) η προμήθεια εξοπλισμού (βυτιοφόρα, γεννήτριες, ασύρματοι),
η) η κάλυψη λειτουργικών εξόδων (καύσιμα, υπερωρίες προσωπικού) και
θ) η κάλυψη δαπανών μίσθωσης οχημάτων ή μηχανημάτων προς ενίσχυση του έργου της καταστολής ή της αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών.
Το ποσόν μάλιστα αυτό ήταν από τα υψηλότερα που δόθηκαν τότε σε Δήμους για τις παραπάνω δράσεις. Μέχρι στιγμής, και παρά τα ερωτήματα δημοτικών συμβούλων από τις μειοψηφίες, αλλά και ανεξάρτητων, παραμένει άγνωστο τι θα γίνει στο Δήμο Διονύσου με τα χρήματα αυτά και με ποιον τρόπο θα διατεθούν.
****************************
Σ.σ. Την αναφορά του υπουργού, αλλά και όσα δήλωσε στο ραδιόφωνο του Alpha, καλύπτει με εκτεταμένο ρεπορτάζ το Πρώτο Θέμα

